Hayatın en güzel anlamıdır paylaşmak...

Zamanı..Dostluğunu...Gülümsemeni...Evini..Sevgini..Bilgini..Fikirlerini...Emeklerini...

Paylaşmak gerek hesap kitap yapmadan, egolara yenik düşmeden, herhangi bir karşılık düşünmeden paylaşmak gerek...

çünkü paylaştıkça çoğalacaktır Sevgiler..!

10 Ekim 2010

Yeni Mutfak, Yeni Konsept...

Yeni mutfağıma yaptığım ilk obje, bu sepet oldu. Macerasını ise tüm mutfağı tamamladığımda uzun uzun anlatırım mutlaka ama  bu güzelliği hemen sizlere gösterip, biran önce paylaşmak istedim.








Zeytin ağacı desenli duvar kağıdımı ve sepetin yanındaki zeytin ağacını fark edebildiniz mi peki?







Sepeti biran önce boyama telaşından fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ama son anda bir çekmecesinin içini fotoğraflayabildim. Aslında sepet,boya odamda içi ıvır zıvır dolu, öylesine atıl bir durumdayken  son halini aldı ve böylelikle hem gösterişli hem de kullanışlı bir hale büründü.





18 yorum :

  1. Çok hoş olmuş gerçekten ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. beautiful ..... I love olives :)).... and I really like that napkin :)).....
    wondwrful work, wonderful idea :))....
    greetings from croatia :))....
    M. ...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık senden de bu beklenir zaten marifetli arkadaşım. Harika olmuş, güzel günlerde kullan canım. Sevgielr gönderiyorum oralaraaaa...

    YanıtlaSil
  4. Beyaz üzerine zeytin dalları çok güzel olmuş. Birbiriyle uyumlu renkler ve bu konsepte uygun objelerle mutfağınız için mükemmel bir Ege ya da Akdeniz havası yaratılabilir... Güle güle kullanın. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bence de çook güzel olmuşşşş:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeeel.... Hayranlıkla bakakaldım :)

    YanıtlaSil
  7. Bana Nazım'ın şiirini hatırlattı..

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar buna benzer bir dolap eski rengiyle benim de mutfağımda, ama beyaz halini görünce bayıldım. Acaba ne boyasıyla boyadınız bunu, sprey boya mı fırça mı? Söylerseniz çok mutlu olucam. Hiç böyle birşeye kalkışmadım ama denemek isterim. Yeteneklerinizden dolayı defalarca kutluyorum sizi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkürler:)) Özlemişim güzel sözler duymayı:))

    Esracığım soruna gelince, hiç kalkışmamışta olsan, çok kolay sepet boyamak. Ahşaptan daha kolay en azından öyle söyleyebilirim. Boya olarak su bazlı klasik bir beyaz boya ve fırça kullandım. Ama boyayı biraz sulandırarak kullan ki, fırça ile örgülerin arasına rahat girebilesin. Bir de fırça çok kaliteli olmayan ucuz fırçalardan olsun, çünkü girintilerden dolayı hem hırpalanıyor hem de ucuz fırçaların kılları sert ve şekilsiz olduğu için daha rahat boyanıyor sepet. Kısacası biraz boya, ucuz bir fırça gerisi çok kolay. Yaptığın zaman dolabının yeni halini benimlede paylaşırsan çok sevinirim. Sana kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık...Çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  12. Cevabın için çok teşekkür ederim. Yarın ilk işim bir yapı markete gidip gerekli malzemeyi almak olacak. Ondan sonra da inşallah başarılı bir şekilde sonuçlandırabilirim ilk denememi. Fotoğrafını da tabiki paylaşırım. Tekrardan çok teşekkürler ve sevgiler. Takipçinizim artık :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık.iyi günlerde kullanın.Çok zarif ve şık olmuş.bayıldım tek kelimeyle.:))

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. herşey çok güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir dolap olmuş,ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş..Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil