Hayatın en güzel anlamıdır paylaşmak...

Zamanı..Dostluğunu...Gülümsemeni...Evini..Sevgini..Bilgini..Fikirlerini...Emeklerini...

Paylaşmak gerek hesap kitap yapmadan, egolara yenik düşmeden, herhangi bir karşılık düşünmeden paylaşmak gerek...

çünkü paylaştıkça çoğalacaktır Sevgiler..!

26 Mart 2012

Çook uzun zaman sonra....

Çook uzun zaman sonra herkese merhaba...





Aylar aylar hatta aradaki ufak bir iki paylaşımı saymazsak yıllar sonra eski hayatıma döndüm:))


Yeniden en sevdiğim işe yapıyor olmaktan, internette vakit geçirip güzel güzel yapılan şeylere bakmaktan çok ama çoook mutluyum.


Ama çalışma odam, Adana' ya gelince yaptıklarımı gören sevgili dostlarım ve kardeşlerimin yapmamı istedikleri şeyler yüzünden dolup artık adım atılmayak hale gelince ve bir de nerdeyse iki yıldır süren serzenişlerini duymaktan birazcık utanınca herşey yeniden başladı...







Saksılık ve kuş yuvası bir arkadaşımın hediyesi, Paşabahçe'den. Ortadaki galvaniz saksı ise çook uzun zamandır bir köşede bekleyen ve bahar yüzünü gösterince hadi artık şu hediyelerin yanında balkonda ne güzel dururum diye bakan eski bir dost:)





Boyanınca ne güzel durdu diğerlerinin yanında değil mi ? Ama maalesef yolları ayrıldı, kardeşim el koydu, ben de kendime başka bir tane boyadım, verniklersem onu ve diğer yaptıklarımıda eklerim inş.











Bu arada , bu kadar ara verince bu postu yazana kadar akla karayı seçtim. Şifremi hatırlayamadım, yazılar kaydı, resimler bir aşağı bir yukarı gitti ama sanırım başardım:))

5 yorum :

  1. cok guzel olmus ellerine saglik hele o galvaniz saksılık , inanilmaz :)) bravo ne denebilirki

    YanıtlaSil
  2. en son zeytinli takımlarınızda kalmıştık, üzüldüm bir daha gelmeyeceksiniz diye. ama bu güzel çalışmalarınızla sizi buralarda görünce mutlu oldum. ne iyi ettiniz de geldiniz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin o zamannnn tekrar aramıza şekercim:)yapılanlar süper,yeni işinde sana mutluluklar getirir inşallah:)
    80-90 lar gecesi partimi görmek istersen banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzell olmuş ellerine sağlık evet başarmışsınız.şifre çok önemli aman dikkat:))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba çok güzel olmuş ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil