Hayatın en güzel anlamıdır paylaşmak...

Zamanı..Dostluğunu...Gülümsemeni...Evini..Sevgini..Bilgini..Fikirlerini...Emeklerini...

Paylaşmak gerek hesap kitap yapmadan, egolara yenik düşmeden, herhangi bir karşılık düşünmeden paylaşmak gerek...

çünkü paylaştıkça çoğalacaktır Sevgiler..!

29 Mart 2010

Duvar saatleri


Mutfak için yaptım bu saatleri.
 Horozlu olanının  alt
zeminini  geçen yıl boyamıştım ama
 sonra ne yapacağıma
karar veremediğimden öylece kalmıştı.

Geçen hafta onu balkondaki bir kutuda toz içinde bulunca içim parçalandı.

Sildim temizledim bir güzel.

 Bir iki gün
sonra da bu horozlu resim sayesinde bu hale geldi.







Aslında mutfağımda bu asılıydı

ama horozlu saat yeni olunca bir hevesle onu astım.

Bu da ilk denemelerimden olduğu için hatırı kalmasın

diye ekledim buraya...






2 yorum :

  1. Çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. harika çalışmalar,çok beğendim...

    YanıtlaSil