Hayatın en güzel anlamıdır paylaşmak...

Zamanı..Dostluğunu...Gülümsemeni...Evini..Sevgini..Bilgini..Fikirlerini...Emeklerini...

Paylaşmak gerek hesap kitap yapmadan, egolara yenik düşmeden, herhangi bir karşılık düşünmeden paylaşmak gerek...

çünkü paylaştıkça çoğalacaktır Sevgiler..!

16 Mart 2010

El Boyaması

             Bu arkadaşım Ahu'nun eski şiş kutusu.
 Ahu gibi örgü sevenler için tüm örgü şişlerini toplayan çok işlevsel bir tasarım.

Eskiden klasik ahşap rengindeydi ve Ahu bunu mor renk istedi. Bende sevgili arkadaşım için tüm yaratıcılığımı kullandım.

Bu arada bu benim yaptığım ilk çiçek boyamalarım! 









                     İçi bölmeli , takı kutusu olarak kullanılan bir kutu.

Ama ben bunu toka kutusu olarak kullanıyorum çünkü iç bölmeleri oldukça geniş.

 Artık tokaları sadece kutunun içinde dağıtıyoruz kızımla birlikte...









                Ve sevgili kuş yuvam.

Üzerindeki kuş bir yerlerden bulup ben bununla bir şey yaparım diyerek yıllarca saklamıştım.

Sonunda yerini çok güzel buldu.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder