Hayatın en güzel anlamıdır paylaşmak...

Zamanı..Dostluğunu...Gülümsemeni...Evini..Sevgini..Bilgini..Fikirlerini...Emeklerini...

Paylaşmak gerek hesap kitap yapmadan, egolara yenik düşmeden, herhangi bir karşılık düşünmeden paylaşmak gerek...

çünkü paylaştıkça çoğalacaktır Sevgiler..!

23 Nisan 2010

Yağlı boya tablolarım

Bundan 5 yıl önce, yağlı boya resim yapan ve satan bir yerin  önünden geçerken, içeri bir anda girmemle başladı benim boya yapma hikayem. Orda bir amca vardı, ben resim yapmak istiyorum ama yağlı boya hakkında hiçbir fikrim yok dedim. O da sağolsun bana, boyaları ve fırça çeşitlerini gösterdi, yağlı boya nasıl kullanılır anlattı bir güzel. Bir saat kadar sonra ben elimde tuvaller, boyalar, fırçalar evdeydim.









Deniz ve gökyüzü benim yaptığım ikinci tablom. İlk yaptığım tabloyu kaldırmışım bir yerlere bulamadım. Bu iki tabloya İstanbul' daki kardeşim el koymuştu, hafta sonu hazır ordayken en azından fotoğraflarını aldım bende...









Kayıklarda dördüncü yaptığım resim.   Tabloların ilki ve sonuncusu bende sadece. Hoş, zaten toplam 6 yağlı boya resim yaptım. Yani malzemeleri alıp eve gelince  arka arkaya bunları yaptım ve her zamanki maymun iştahımla bu macerada orda bitti. 5 yıldır bir daha hiç yağlı boya yapmadım. Belki de en doğrusu oldu bilmiyorum:)) Herkesin ama özellikle Sevgili Mualla Hanımın yorumlarını  merakla bekliyorum.

6 yorum :

  1. İlk defa resim yapmaya kalkışmış biri için fevkalâde olduğunun farkındasınızdır tabii. Yeteneğinizi keşfetmişken bırakmasaydınız diyeceğim ama resim kolayca satılamadığı için çok birikiyor. Bir kaç tanıdığımın evi tıklım tıklım resim dolu. Çok yer işgal ediyor.
    Ara sıra, özledikçe alın elinize fırçayı bâri.
    Tebrik ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkürler, yanılmadığımın kanıtı işte burada.Müthiş yetenek var sizde bence ciddi ciddi resim dersi alın,sebat edin ve göreceksiniz neler neler çıkacak sizden. Hiç ders almamış biri için mükemmel çok beğendim kutlarım.Yineliyorum siz BENİM ÖĞRENCİM OLSAYDINIZ VE BERABER ÇAILŞABİLSEYDİK DÜNYAYI TİTREDİRDİK. Çok sevgiler öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Resimleriniz de, blogunuz da güzel..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Sizi izlemeye aldım. Bence resme devam etmelisiniz. Çok dinlendirici oluyor.

    Bu arada

    http://cimcimeblog.blogspot.com/
    Maydonoz'da yer almışsınız gördünüz mü?

    Sevgiler
    <:))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar. Sen bilirsin ama bence devam etmelisin, yağlı boya ile ilgili bir şey bilmeden sadece anlatılanlarla bu güzel tabloları yapmak kesinlikle bir yeteneğin varlığına işaret...

    YanıtlaSil
  6. ya bend 3 tane tablo var ıkı tanesı pıcasonun tablosu dıyerıyse kımın oldunu bılmıyorum ama cok eskı bır tablo ne yapıcamı bılmıyorum

    YanıtlaSil