Hayatın en güzel anlamıdır paylaşmak...

Zamanı..Dostluğunu...Gülümsemeni...Evini..Sevgini..Bilgini..Fikirlerini...Emeklerini...

Paylaşmak gerek hesap kitap yapmadan, egolara yenik düşmeden, herhangi bir karşılık düşünmeden paylaşmak gerek...

çünkü paylaştıkça çoğalacaktır Sevgiler..!

30 Nisan 2010

Yeni ismime de bu yakışırdı!!!!

Bu tepsi çok önce yapılmıştı ama böyle isim bulunca, ona uygun bir obje eklememek olmazdı:)))
Tepsinin dış yüzeyini yeşil, içini beyaz boyadım. Çilekleri peçeteden kestim. Puantiyeleri ise  fırçanın sapı ile yaptım. Vernik atılmadı hala...






Atölye Kedi' nin bana harika bir pakette gönderdiği peçete sayesinde bir tatil çerçevemiz oldu.  Önce zemini lacivert boyadım, sonra kenar çizgilerine bildiğimiz klasik beyaz mumlardan sürdüm. Mumun üzerinden tekrar beyaz boyayıp, bulaşık teli ile mum sürdüğüm yerleri biraz kazıdım. Desenleri de tek tek kesip yapıştırdım. Sonra bilgisayarda kayıtlı Gümüşlük hatırasının çıktısını,  ortadaki küçük kareye uygun ölçülerde printerdan  aldım. Resmin kenarlarını yakarak şekil verdim ki eskitmemiz görünsün:)) Böylelikle vernik bekleyenler grubunda o da yerini almış oldu...








10 yorum :

  1. Harika bir iş çıkartmışsınız.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  3. Çilekli olurda ben beğenmezmiyim:))
    Ellerine sağlık, çok güzel olmuş. Ben bu işleri nasıl yapacağım bilmem, tez canlı olduğum için başlayayım, ara vermeden hemen bitsin istiyorum, öyle boyayı sürüp nasıl kurumasını bekleyeceğim bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Çilekçiğim tepsi süper tam adına yakışır şekilde olmuş. Çerçevede süper olmuş canım çok farklı teknikler kullanmışsın. Hiç bilmiyordum anlatman çok iyi olmuş teşekkürler. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Harikasın çilekçim ya; eskitme, mum tekniği, peçeteler ne güzel bir aranjman olmuş bu böyle ellerine sağlık güzelim...

    YanıtlaSil
  6. Sanki ben farklımıyım !!!! Sana bir sır veriyim, saç kurutma makinası tutunca kuruyor hemen:)))

    YanıtlaSil
  7. çokk güzel olmuş..özemdim..nasılda iç açıcı..iyi günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  8. çilekli tepsine de, deniz temalı çerçevene de bayıldım. Mumla eskitme tekniğini ben de seviyorum. Özellikle çerçevelere çok yakışıyor:))

    YanıtlaSil
  9. Çilekciğim, verdiğin bu sır çok işime yarar, fırsat bulunca ilk denememi yapıp paylaşacağım, sağol :))

    YanıtlaSil
  10. bayıldım hepsine çok tebrik ederim muhteşem olmuşlar :)

    YanıtlaSil