Hayatın en güzel anlamıdır paylaşmak...

Zamanı..Dostluğunu...Gülümsemeni...Evini..Sevgini..Bilgini..Fikirlerini...Emeklerini...

Paylaşmak gerek hesap kitap yapmadan, egolara yenik düşmeden, herhangi bir karşılık düşünmeden paylaşmak gerek...

çünkü paylaştıkça çoğalacaktır Sevgiler..!

1 Mayıs 2010

Potin!!!!

Ne için yapıldığını bilmiyorum ama sanırım şemsiye ya da çiçek koymak için yapılmış seramik bir obje. Önce üzerine renkli boyama yapmak  istedim ama,  objenin şekli ve benim boyadığım zemin renginden dolayı, hoş olmadı. . Aslında desenin ilk hali daha minik motiflerdi ama tekrar zemin boyası sür falan  üşendim. Bende altın boya ile boyadığım desenlerin tekrar üzerinden gitim.  Bu halini de, ben çok sevmedim tekrar baştan boyayıp, eskitme yaparım herhalde. Ama sizlerinde fikrini almak için boyamadan önce fotoğrafını çekip ekledim.

İlk Hali



Zemini siyah renk boyadım.





Sonra toz altın boya ile süpürme yaptım.


Kenarlarına ve ip geçirme deliklerine, daha belirgin olması için parmağımla sürdüm altın boyayı.


Deseni kafama göre kurşun kalemle çizdim üzerine. Ama bunu yaparken, objedeki eğrilikleri hiç hesaba katmamışım, boyarken anladım:)))


Bildiğimiz ayakkabı ipini de geçirince oldu da bitti....






5 yorum :

  1. son hali çok güzel olmuş, ayakkabı bağı ayrıca hava katmış:)

    YanıtlaSil
  2. Çilekçiğim çok güzel olmuş ya ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok yeteneklisiniz harika olmuş

    YanıtlaSil
  4. Merhaba güzelbir obje,tekrar boyamak yerine hemen aklıma gelen fikri paylaşmak istedim.Bu halinin üzerine vandayk kahve yağlı boyayı az yağla kariştirip her yerine sürün sonra yumuşak bir bezle zevkinize göre silin,özellikle desenlerinizi ortaya çıkarın ve kurumaya bırakın,birkaç sürer. Daha sonra akrilik boya toprak sarısı(ochre)nı bir kaç ton yapın,mesela biraz az siyah katarak kirletin, biraz beyazla rengi açın ,işte üç ton oldu ,sonra bu renklerle çamurlanmış eskimiş bir çizme havası verin.sanırım hoş olur. Siyah zor renktir bazen istenilen sonuç çıkmaz. benimki sadece bir öneri umarım başka çalışmalarınzda fikir olur.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bende çok beğendim.Geçen sene bende bayağı çalışmalar yapmıştım.Bloğumda resimler görüntülenemiyor ama bende bir aya kadar taşınacağım.Yerleştikten sonra yeni evime de bazı çalışmalar daha yapmak istiyorum.Bu potinlerde bana fikir verdi.Bu objeden bulursam bende alacağım.Antreye koyarım.emeğinize sağlık.sizinki de çok hoş bir çalışma olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil